Podaj adres e-mail, na który regularnie wyślę Ci świetne materiały o e-mail marketingu!
Uwaga ważne!Musisz kliknąć przycisk w pierwszej wiadomości, by potwierdzić swój adres! Jeśli wiadomość nie przychodzi, sprawdź foldery "spam" i "oferty".
PAMIĘTAJ, żebyodebrać wiadomość potwierdzającą i kliknąć w przycisk.
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu wysyłania na wskazany przez Ciebie adres e-mail informacji handlowych o nowościach, promocjach, produktach i usługach związanych z serwisami mailketing.pl i slowbiz.pl. Będzie to marketing bezpośredni, do realizacji którego wykorzystamy Twoje telekomunikacyjne urządzenia końcowe. Administratorem Twoich danych osobowych będzie DEVSTYLE spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedzibą w Białymstoku (15-215) przy ul. Konopnickiej 14/8, NIP: 5423453088. Przysługuje Tobie prawo do cofnięcia zgody, żądania wglądu do Twoich danych, wniesienia sprzeciwu co do ich przetwarzania, sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania. Więcej informacji o tym jak przetwarzamy Twoje dane znajdziesz na slowbiz.pl/RODO oraz w Regulaminie Newslettera.
Agenda
Nie wiesz, czy Mailketing jest dla Ciebie? Sprawdź, czego chcemy Cię nauczyć!
Efekt: wiesz na czym stoisz! I lecimy dalej!
1.Powitanie
2.O szkoleniu
3.Jak pracować z materiałem
4.Pierwsze Zadanie
Efekt: rozumiesz technikalia, masz narzędzie, wszystko śmiga. Możemy działać!
0.Intro
1.Dlaczego i po co lista mailowa?
2.Słowniczek Mailketingowy. Pojęcia w e-mail marketingu. Wstęp.
3.CO wysyłamy? Typy maili.
4.SKĄD przychodzą subskrybenci?
5.Jak KATEGORYZUJEMY subskrybentów?
6.Kiedy to działa SAMO? Czyli automatyzacja.
7.Słowniczek - podsumowanie
8.Jak wybrać system
9.Krótkie omówienie różnych systemów i nasze rekomendacje
10.Jakie skrzynki mailowe założyć?
11.Zadanie 1: załóż i skonfiguruj swój system
12.Zadanie 2: skonfiguruj GMail-foto
Efekt: masz stronę. Możemy zbierać ludzi!
0.Intro
1.Co to (i po co) jest landing page?
2.Jak stworzyć landing? Narzędzia.
3.Jak wybrać Landing Builder?
4.Elementy landingu do zbierania maili
5.Mechanizm Double Opt-In
6.Dodatkowe konieczne landingi
7.Mail potwierdzający
8.Zadanie: stwórz swój landing!
Efekt: masz pierwsze maile. Możemy wysyłać!
0.Intro
1.Jak duża powinna być lista?
2.Jak NIE budować listy?
3.[BARTEK POPIEL]
4.Jak przygotować maile do wysyłki?
5.Kiedy wysyłać maile?
6.Unsubscribe ma wielkie oczy
7.Partial unsubscribe
8.Zadanie: zbierz pierwszych subskrybentów!
Efekt: rozpisujesz się i masz treści na pierwsze tygodnie. Możemy się skalować!
0.Intro
1.Poznaj głos swoich odbiorców
2.Jak zabrać się za pisanie?
3.Styl ułatwiający czytanie
4.Zabójcy flow
5.Język korzyści i straty
6.CTA
7.Jak zbudować maila?
8.Tytuły maili
9.Redakcja
10.O czym pisać?
11.Poznaj swój głos
12.Produktywność w pisaniu
13.Zadanie 1: napisz pierwszy tekst
14.Zadanie 2: przygotuj sekwencję powitalną
Efekt: masz X=sporo osób i sporo treści dla nich na dość długi czas. Możemy polepszać warsztat!
0.Intro
1.Lead Magnet - co to jest, do czego służy i jak tego użyć?
2.Milion przepisów na Lead Magnet
3.Narzędzia do łatwego tworzenia skutecznych Lead Magnetów
4.Narzędzia do przeprowadzenia bezawaryjnych webinarów
5.Organizacja wielu Lead Magnetów
6.Jak i gdzie AKTYWNIE promować swój mailing?
7.Jak (najpozytywniej) zaszokować nowych subskrybentów?
8.Reklamy mailingu na Facebooku
9.Zadanie: stwórz i wypromuj Lead Magnet
Efekt: dobrze poznajesz swoich odbiorców. Możemy optymalizować!
0.Intro
1.Typy narracji w mailach
2.Typ maila: emocje/historia
3.Typ maila: know-how
4.Typ maila: sprzedaż
5.Wywoływanie emocji
6.Storytelling w pigułce
7.Pisanie obrazami
8.Relacja z odbiorcą + budowanie zaangażowania
9.Zadanie domowe
Efekt: masz znaczek “zgodności z RODO” ;). Możemy zadbać o technikalia!
0.Wstęp - praktyczne wskazówki dotyczące pracy nad modułem prawnym
1.Najczęstsze błędy popełniane przy wysyłce newslettera
2.Tworzenie regulaminu newslettera
3.Tworzenie checkboxa zapisu do newslettera
4.Tworzenie polityki prywatności
5.Podsumowanie modułu i praca domowa
Efekt: Twoje maile docierają tam dokąd mają docierać i wiesz co monitorować. Możemy myśleć o kasie!
0.Intro
1.Co to jest dostarczalność (i dlaczego jest ważna)
2.Jak nie wpadać do spamu
3.Króciutko o BOUNCE
4.Jak nie wpadać do “ofert”
5.Statystyki maili
6.Jakość listy
7.Algorytm czyszczenia listy
8.Uwierzytelnienie (authentication) - wyjaśnienie po ludzku
9.Uwierzytelnienie - aspekty techniczne
10.Dodatkowe narzędzia do monitorowania stanu listy
11.Zadanie
Efekt: wiesz, jak możesz zacząć zarabiać. Możemy zaczynać biznes!
0.Intro
1.Rola e-mail marketingu w procesie sprzedaży
2.JAB JAB JAB RIGHT HOOK... ???
3.Produkt nie ma znaczenia (do czasu)
4.Co możesz sprzedawać?
5.Ankiety
6.Weryfikacja pomysłu
7.Marketing vs sprzedaż
8.Modele sprzedaży
9.Przedsprzedaż
10.Zadanie: co i jak będziesz sprzedawać?
Efekt: masz wszystko potrzebne do pierwszej sprzedaży. Możemy zająć się prawdziwym biznesem!
0.Intro
1.Co to jest i do czego służy segmentacja
2.Dwa typy segmentacji
3.Segmentacja w praktyce: jakich segmentów potrzebujesz?
4.Zaawansowana personalizacja
5.1-click signup
6.Sekwencja produktowa
7.Zarządzanie sekwencją produktową (od dnia 0 do po-sprzedaży)
8.Case study mailingów produktowych
9.Zadanie: przygotuj proces sekwencji produktowej
Efekt: masz działający, zarabiający proces, gotowy do optymalizacji, dostosowania do Twojego biznesu i Twojego życia. Możemy z dumą odpocząć i zająć się zaawansowanymi tematami przydatnymi w nadchodzących LATACH!
0.Intro
1.Kampania: spontan vs szczegółowy plan
2.Case study planu na pierwszą kampanię
3.Co trzeba mieć przed startem kampanii? Narzędzia do sprzedaży
4.Jak ustalić cenę produktu?
5.Sprawdzona strategia cenowa: bonusy i rabaty
6.Gwarancja i zwroty
7.Syndrom, który zepsuje Twoją sprzedaż
8.Rozkład maili na kampanię sprzedażową
9.Rozkład maili na ostatni dzień sprzedaży
10.Jedna ważna czynność PO kampanii
11.Zadanie: SPRZEDAJ!
Efekt: wiesz jak dbać o swoją listę long-term i rozbudowywać biznes. Możemy sobie pogratulować, uścisnąć się i kontynuować znajomość w innych projektach!